Mjölkpall, Dalarna

Mjölkpall, Dalarna
Mjölkpall, Dalarna

Monday, September 21, 2009

Person nummer 2000!!!

Jag hade ju tänkt att speciellt uppmärksamma person nummer 2000 i familjeträdet men helt plötsligt upptäckte jag att det fanns 2010 personer i trädet. Dagens forskning resulterade i flera nya personer och jag måste helt enkelt varit för ouppmärksam och upptagen för att lägga märke till när person nummer 2000 blev en del av familjeträdet. Idag har jag tack vare hjälpen från Göran kommit vidare bakåt på Landin grenen. Tack så mycket Göran!!

Anders Landin (född år 1700) verkade som snickare i Strängnäs och han är min farmors morfars farfar. Jag ska berätta mer om honom i ett senare inlägg.

Mest troligt var person nummer 2000 i Landin grenen.

Nästa mål person 3000!!

No comments:

Post a Comment